Amprenta industriei poate fi semnificativă și, în timp ce unele beneficii sunt evidente, nu toți oamenii sunt afectați într-un mod pozitiv. Aceasta este aplicabil nu numai persoanelor din interiorul anumitor sectoare, dar și factorilor externi interesați. Bunele practici demonstrează avantajele existenței proceselor de captare și gestionare a petițiilor într-un mod accesibil, transparent, eficient, sigur și adecvat, din punct de vedere cultural.

Aceste procese sunt adesea numite mecanisme de gestionare a petițiilor. Ele nu ar trebui să îngrădească drepturile fundamentale precum accesul la justiție, ba chiar dimpotrivă. Mecanismele de gestionare a petițiilor nu ar trebui să fie „o cutie pe perete într-o cameră închisă”, ci procese bine gândite, gestionate cu responsabilitate și îmbunătățite continuu cu contribuțiile permanente ale părților interesate.

ADR Center România poate proiecta, implementa și monitoriza un mecanism de gestionare a petițiilor care va oferi un spațiu sigur pentru transmiterea și discutarea petițiilor și un proces corect și eficient de gestionare a acestora, care caută să identifice remedii, să determine acțiuni adecvate, să stimuleze schimbări pozitive și să îmbunătățească rezultatele proiectelor.

Faceți clic aici dacă doriți să luați legătura cu noi și să primiți mai multe informații despre capacitatea noastră de a proiecta, implementa și monitoriza performanța unui mecanism de gestionare a petițiilor.