Fiind parte a unei rețele internaționale de mediatori care furnizează servicii de mediere sub reputația aceluiași nume de brand, ”ADR Center”, activitatea mediatorilor ADR Center România este structurată în jurul unui standardului de calitate care a conferit încrederea clienților în calitatea și predictibilitate serviciilor de mediere oferite.

Clienții noștri apreciază combinația dintre abordarea unitară bazată pe ”cloud computing”, case management sau reguli de mediere cu aplicare națională, pe de o parte, și experiența sau abordarea unice ale fiecărui mediator, pe de altă parte. De asemenea, sunt foarte mult apreciate transparența politicii unice de onorarii și posibilitatea ca ADR Center România să nominalizeze mediatorul atunci când părțile sunt în acord în ceea ce privește utilizarea medierii, dar nu și cu privire la numele mediatorului.

Mediatorii ADR Center România sunt înrolați într-un proces permanent de perfecționare profesională.

De asemenea, suntem conștienți că asigurarea calității este realizată și prin acceptarea faptului că serviciile noastre pot fi întotdeauna îmbunătățite. De aceea, pentru creșterea responsabilității noastre, ADR Center România a adoptat un sistem de gestionare a plângerilor din partea clienților. Pentru mai multe informații, accesați următorul link: Plângeri de la clienți.