Adrian Grigore POP

Adrian Grigore POP , Doctorand în Studii de conflictMasterat în Managementul serviciilor publiceLicențiat în Științe politice

Mediator autorizatCadru didactic asociat, specializat în Studii de conflict, în cadrul Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, Universitatea Babeș-BolyaiCluj-NapocaTrainer in domeniul managementului conflictelor

Mediator profesionist autorizat , cadru didactic universitar și trainer specializat în managementul conflictelor
  • Poate media în limbile:
    Engleză Franceză Italiană

Locație mediere

Adresă
Bd. Nicolae Titulescu, Nr.26, Ap.1, Cluj Napoca, Cod 400420, Jud. Cluj, România


Biografie generală

Adrian Pop este implicat în domeniul medierii, în calitate de mediator autorizat și trainer în domeniul medierii, din anul 2008. De asemenea, este co-fondator și președinte al Asociației Mediatorilor Ultrasilvam, asociație profesională de mediatori și a Asociației Institutul Transilvan de Mediere, furnizor de servicii de formare și training în domeniul medierii.

Domnul Adrian Pop are ca zonă de expertiză medierea cauzelor din domeniul relațiilor de familie, conflictelor de muncă, comercial și penal.

În calitate de cadrul didactic universitar, domnul Adrian Pop, predă cursuri de Managementul conflictelor, Gestionarea conflictelor de familie, Gestionarea conflictelor la locul de muncă, Tehnici de Mediere și Negociere avansată. Este și autorul mai multor articole și studii din zona medierii și studiilor de conflict și este editor la revista Conflict Studies Quarterly, publicație internațională specializată în studiile de conflict.

Domnul Adrian Pop a instruit peste 800 de viitori mediatori, a organizat training-uri și cursuri de specializare în domeniul medierii și a participat la evaluarea mai multor programe de formare profesională în domeniul medierii, în calitate de evaluator și examinator la nivel național.

Biografia specializată pe domenii de practică

  • Dispute cu privire la nerespectarea obligațiilor contractuale.
  • Dispută cu privire la calitatea serviciilor oferite.
  • Dispute privind recuperarea unor creanțe de la clienți/funizori.
  • Multiple dispute cu privire la continuarea căsătoriei, exercitarea autorității părintești, stabilirea legăturii personale cu minorul, contribuția la cheltuielile de creștere și educare a copiilor.
  • Multiple dispute privind partajul bunurilor comune dobândite de soți în timpul căsătoriei.
  • Dispute cu privire la negocierea drepturilor salariale.
  • Dispute cu privire la stabilirea relațiilor angajator-angajat.
  • Dispute cu privire la gestionarea relațiilor din colegi.
  • Dispute cu privire la stabilirea despăgubirilor ca urmare a săvârșirii unor infracțiuni de furt.
  • Dispute cu privire la restabilirea relațiilor și stabilirea despăgubirilor ca urmare a unor infracțiuni de lovire și alte violențe.